11 weird things about me

Let's post in malay ^_^

Cheh weird la sangat. tak weird pun sebenarnya
saja... mengada-ada di waktu malam ~ :P

1.  Saya tak makan durian walaupun dah 4 kali cuba makan, hanya separuh ulas dapat telan.
saya juga mengimpikan untuk menyukai durian seperti orang lain tapi sygnya saya
tak tahan baunya :(

2. Saya takut tidur malam malam dengan bunyi thunder yang kuat.
Jantung saya akan berdegup kencang dan sesak nafas. =_=

3. Saya tak boleh naik kereta yang ada perfume tak kesah la ambi pure atau apa.
saya akan pening sampai iklan di tepi-tepi jalan pun saya tak bole baca
sebab akan bertambah pening +_+

4.  Bila saya iron atau lipat baju yang bercorak jalur-jalur mata saya akan berpinar-pinar
dan pening sebab saya nampak jalur-jalur tu macam bergerak-gerak dan berpusar pusar +__+

5. Saya tak suka katil yang ada banyak bantal dan patung yang menyemak. saya akan letak
semuanya di bawah katil kecuali batal kepala, bantal peluk dan selimut (walaupun saya tak suka
berselimut)

6. Saya memakai sinki, tandas, dan bilik mandi yang sama semasa di hostel dan sanggup
tunggu orang lain abis pakai walaupun sinki, tandas, dan bilik mandi lain banyak kosong

7. Saya lagi rela dengar bunyi kentut daripada bunyi orang sendawa.

8. Saya tak suka tengok bola sepak walaupun saya pernah jadi golkeeper masa darjah 6

9. Saya tak suka tengok korea walaupun saya dalam komuniti yang korea-tegar. saya tetap
tak dapat nak ikut minat walaupun pernah cuba untuk meminatinya.

10. Saya menetapkan nama saya adalah fizah untuk cikgu, lecturer, dan kawan-kawan yang tak rapat
dan berasa pelek kalau dorang panggil saya iza.

Tak pelek kan? hahaha... mintak puji seja

updated : *kak saya bru ingatkan saya

11. saya trauma makan madu~! +___+ sbb dulu saya penah telan madu tiba-tiba bibir saya bengkak
macam angelina jolie T__T tak taw np. sy pkir alergik madu. tp ia adalah mustahil. Tiada manusia alergik
madu okay! em tu je la. jgn bagi saya madu taw.

4 comments:

  1. weh,aku dikira rapat tak?aku panggil ko iza je...huhu :(

    ReplyDelete
  2. eh ofkoz la aku rpt ngan ko. thts mean aku slesa mingle dgn kaw la tuh :D np sedih lak?

    ReplyDelete
  3. Oh..teb, yg no. 6 tu aku xpaham..yg no.7 tu standard la tu,aku pun gitu..

    n satu lagi teb ko lupa..ko alergic sma madu!klu ko makan madu bibir mu akan bengkak mcm angelina jolie..hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe

    ReplyDelete
  4. yg no 6 tu, kan di asrama byk sinki dan tandas. aku ada sinki n tnds ku yg spesel aku sudh pilih.esp sinki la. aku nda mau pki sinki lain. biar pun ada org pki sinku 'ku' aku tgu smpi dy siap. kdg2 tu aku smpi pigi berus sinki ku sbb slu bkuridak!

    yang no 7 tuh , org malaysia suka sndwa kuat2. kntut dorg malu bgitu kan yg standard..

    oya lupa plak aku alegik madu. hahaha nti aku update! xD

    ReplyDelete