Lagu Baru . haha

ayat-ayat yang menyentuh perasaan
bukan aku yang buat. kawan aku punya kawan.

Sahabat 
Dirimu setia disisi
Menemani ku saban hari
Tanpa mengenal jemu
Tanpa mengenal penat


Sahabat 
Daku sering tertanya-tanya
Bagaimana? Mengapa?
Diriku yang daif ini kau pilih
Menjadi sahabat ku


Mengapa aku?
Sedang kau pun tahu
Diri ku tidak setanding
Tak layak bersama mu
Mengapa? Mengapa?


Sahabat 
Bagaimana dirimu sekuat itu
Bagaimana dirimu sesabar itu
Sedang aku lemah
Sering jatuh tersungkur
Dalam menghadapi dugaan Ilahi


Sahabat
Tariklah diriku
Dari belenggu kejahatan
Kejutkanlah diriku
yang sering terleka
yang sering alpa
dengan dunia nestapa


Terima kasih atas segalanya
Terima kasih kerana sering berada di sisi
Memujuk ku ketika kesedihan
ketika ku berduka


Malahan 
Dikaulah sahabat
yang menjadi penyinar
yang menjadi penyeri
Kehidupan ku yang hambar

P.S : Sori aku banyak sangat edit lirik dia.
Kau tolong fikir tajuk dia boleh? hehehe
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment