24 Julai: Bungkusan dari seberang laut

macam suda lambat pulak kalau
mau di cerita. hah pedulik la!

izinkan saya bercakap key el.

Assalamualaikum. HAHAHA

eh. awal awal dah gelak. senget.

Hai kawan
memang mengamuk jugak la sebab kau
takda wish birthday aku nak masuk seminggu
pun tak wish langsungg
aku kol kau (sebab free call) kau buat dontknow
macam aku nak terjun KB mall je tahu tak!

FUUUUH~ habis nafas baca takda panctuation.

*Lima Hari Kemudian*
*nampak bungkusan di ruang tamu*
*buka*

my first sentence:
"WOI SENGAL LA BUDAK NI
MENGADA-NGADAA NAK BUAT SEPRAIS BAGAI
BUANG DUIT AND SUSAH SUSAH JEEEE!!!"
>____<

motif lukis candy?? haih -.- tak matured betol














ok  SANGATSANGATSANGATSANGAT terharu
sebenarnya sebab dapat selimut lembut kaler hijau muda
yg ada gambar ikan oren, ikan purple dan starfish
dari seberang laut china selatan.

at first aku fikir ketam. rupanya ikan oren














Sorry marah kauuu. btw, MEMANG JADI PROPAGANDA KAU!!

and, thanks again for the long journey birthday present.
tak perna lagi kawan aku buat :')
(ok mohon jangan bangga dan perasan)



2 comments:

  1. sweetnyaaa kak nada. wahh, untungnya! :D

    ReplyDelete
  2. haha jangan cakap kuat-kuat nanti dia perasan.

    ReplyDelete